Thursday, May 12, 2011

Sesawang lelabah atau laman sesawang?

Korang boleh pilih weh.! blog aku nie laman sesawang ke sesawang lelabah. Teruk bebenor.! lama gile tak hupdate. Maaplah mak bizi nokks.!

#1 Update : Final exam done.! Marking paper done.! Uploading marks done.! Now, aku datang kerja untuk berfacebook, makan dan menonton drama Korea. K-pop awwww.!

#2 Update : Akak aku no 2 nak bertunang.! walaweyyyyyy.! aku paling sibuk sebab dia duk sarawak. sape nak pilih kan mini dais.?? sape nak pilihkan baju.? sape lg kalau bukan aku.! minah kepochi niee..

#3 Update : Aku sekarang dah turning to Indonesian drama series "Cinta Melody" nak rambut macam Melody boleh.? boleh belahhhhhh.. sebab rambut kau nipis hanim.!!

Next time aku citer-citer lg dalam blog eh.! sebab aku dah banyak masa free. dulu aku kejar masa sekarang, eh, eh, masa kite dah sama laa bergerak.! hehee ;p

No comments: