Monday, July 18, 2011

Myvi Lagi-lagi Best

Eceh, title over.

Myvi dah selamat sampai bersama roadtax. aritu duk pung pang pung pang cari kete ape nak beli kan. last-last amek Myvi suda. lepas di buat kira-kira, aku rase tak mampu nyah nak bayar kete sajo rm800 bulan-bulan. aku bukan ada sugar daddy. tapi kalau ada kan best. T_T

Nak cite myvi baru nie,

Myvi baru memang lain terus dari Myvi dulu. dari segi lampu, kaki kodok dah takde dan bontot dia up sikit. dah macam honda jazz sekali pandang. *aku nasihat kan, org pandang kereta aku sekaliiii je plissssssss* haha

Dari segi interior toksah cakap lah memang lain terus. dan part yang best dia bagitau minyak banyak nie bape range kilometer yang boleh pegi.. so, tayah risau cukup ke tak minyak. dari segi gear dia dah letak kat screen kalau auto lah. kalau manual masih sama.

interior part kerusi aku tak suka yang standard sebab kaler koko muda gtu. if anak ko tumpahkan air berbelang-belang la seat tuh. tayah tunggu anak, diri sendri pon penah tumpah kan air dalam kete kan ? ;p so, better ambik yang variant premium seat kaler hitam. stereng pon best sikit berbanding myvi lama.. tu je kot.

esok nak test drive pegi Machang laaa. heeee ;p hello gulahati baru.. encik DBW =)

1 comment:

Anonymous said...

ahak ahak.bila DBW nak datang amik DBR ni. nak try naik yg lagi best lah..haha