Sunday, July 17, 2011

tonton tv guna laptop sajo

Tak sempat tengok Annissa ?
aku: tak sempat sbb malam pon aku rajin kerja. errk.!

Tak sempat tengok Coffee Prince ?
aku: tak sempat sebab timetable class semua penuh time pukul 12-2pm T_T *wanita teraniaya*

Tapi aku cool je weh. sebab aku boleh tengok secara online sajerr.

dimana dimana ?


Senang jer, just register (password,username) dah settle then pilih la drama mana nak tengok. sekarang ku layan MyGirl buat kali ke empatploh. heee ;p
tayah risau kalau guna broadband pon oke. sbb aku kat umah sewa guna broadband jer. line tak kacau. eh, means line clear lah. =)

1 comment:

Admin said...

JOM KAWAN KITA DENGAR  RADIO ONLINE
CLICK > MALAYSIA RADIO
CLICK >TV MALAYSIA ONLINE
kat sini terdapat lebih 170 buah System
radio yang beroperasi kat malaysia
ada jugak tv1 tv2 tv3 dan banyak lagi